Hotel Ramada Resort Lara, Lara-Kundu

Lara-Kundu, Antalya

Tel: 0729-582-418

Antalya-Hotel Ramada Resort Lara

Ramada Resort Lara 5* s-a deschis in aprilie 2013, se afla in Lara, la 330 m de plaja proprie, la 13 km de aeroport si la 9 km de centrul orasului Antalya.

Hotel Ramada Resort, Lara - Antalya 2021

Hotel Ramada Resort, Lara
Sejur 7 zile - Avion
Data PlecareTarifTip CazareServicii Masa
25.05.2021; 28.09.2021624 / persoanaCamera DublaUltra All Inclusive
01.06.2021629 / persoanaCamera DublaUltra All Inclusive
08.06.2021634 / persoanaCamera DublaUltra All Inclusive
15.06.2021686 / persoanaCamera DublaUltra All Inclusive
22.06.2021 - 29.06.2021733 / persoanaCamera DublaUltra All Inclusive
06.07.2021791 / persoanaCamera DublaUltra All Inclusive
13.07.2021 - 17.08.2021766 / persoanaCamera DublaUltra All Inclusive
24.08.2021 - 07.09.2021728 / persoanaCamera DublaUltra All Inclusive
14.09.2021694 / persoanaCamera DublaUltra All Inclusive
21.09.2021633 / persoanaCamera DublaUltra All Inclusive

Rezerva Acum / Cere Informatii


Facilitati
Hotelul Ramada Resort Lara 5* ofera urmatoarele facilitati: restaurant principal, restaurante a la carte - gratuit 1 data/sejur minim 7 nopti (pescaresc si fructe de mare, italian, turcesc, asiatic, mexican), lobby bar 24 ore, bar la piscina, pavilion placinte traditionale (gozleme), patiserie, snack pe plaja, disco bar, 4 piscine, 2 piscine pentru copii, 4 tobogane mici, 4 tobogane mari, fitness, baie turceasca, sauna, masaj, jacuzzi (contra cost), Wi-fi gratuit (inclusiv pe plaja), cinema pentru copii, minidisco, teren de tenis, sala de jocuri.

Plaja: privata, cu sezlonguri gratuite, se ofera transport gratuit la plaja.

Copii: mini club (4-12 ani), tobogane, piscina pentru copii, loc de joaca, meniu special.

Camere
Hotelul Ramada Resort Lara 5* are 4 corpuri cu 396 de camere.
Toate camerele sunt dotate cu baie, minibar, filtru ceai si cafea, TV LCD, conexiune Internet cablu si Wi-fi, telefon, aer conditionat, seif, oglinda cosmetica, foehn, papuci.
Camerele standard au 30 mp, balcon si au pat dublu sau 2 paturi.
Camerele superior au 35 mp, pat dublu si pat single, balcon.
Camerele Family au 80 mp, 2 dormitoare, living, 1 baie.

Masa
In Ultra all inclusive nu sunt incluse bauturile de import.
Minibarul este umplut la sosire cu apa, suc, bere. Se reumple in fiecare zi doar cu apa si suc.
Lobby bar 24 ore
Restaurantele a la carte sunt gratuite 1 data/sejur minim 7 nopti.
Room service contra cost.

huzur-kokan-fotograflar_1184305

HOTELURI

TELEFON REZERVARE : 0729 582 418

Acest formular nu va obliga in nici un fel sa rezervati. Scopul lui este numai contactul cu dumneavoastra.

date cazare disponibile
date selectate


Starea Vremii pe Litoral
4°
cer acoperit de nori
humidity: 93%
wind: 5m/s NNW
H 7 • L 4
5°
Mon
8°
Tue
9°
Wed
8°
Thu

– transport cu avionul zbor charter: PEGASUS / SUNEXPRESS;
– 1 bagaj de cala si 1 bagaj de cabina;
– cazare si masa conform pachetului ales;
– transferuri aeroport – hotel – aeroport;
– asistenta turistica la destinatie in limba romana;
– taxele de aeroport si catering (se pot modifica).

* Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv luna Septembrie 2019. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.

CONDITII FINANCIARE OFERTA EARLY BOOKING:

TERMENE DE PLATA:

– 20% din pretul pachetului turistic – la inscriere;
– 30% din pretul pachetului turistic – la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere;
– 50% din pretul pachetului turistic – cu minim 30 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.

In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:

20% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana cu 60 zile inaintea plecarii;
50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 59 zile – 30 zile inaintea plecarii;
80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile – 7 zile inaintea plecarii;
100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii si in caz de no-show.
Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare.

NOTIFICARI SUPLIMENTARE:

Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip EB conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.
Orice modificare reprezinta anularea rezervarii cu penalizari si refacerea acesteia la pretul si conditiile din momentul reinscrierii;

CONDITII FINANCIARE OFERTA STANDARD:

TERMENE DE PLATA:

20% din pretul pachetului turistic – la inscriere;
30% din pretul pachetului turistic – cu minim 60 zile inaintea plecarii;
50% din pretul pachetului turistic – cu minim 30 zile inaintea plecarii.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.

In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:

20% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 89 zile – 60 zile inaintea plecarii;
50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 59 zile – 30 zile inaintea plecarii;
80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile – 7 zile inaintea plecarii;
100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii si in caz de no-show.
Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare.

NOTIFICARI SUPLIMENTARE:

Orice modificare de nume sau tip de camera efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului si va fi supusa platii unei taxe de modificare de 10 euro/camera.
Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.

OBSERVATII:

DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: PASAPORT VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;
ACEST PROGRAM NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE;
– ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans;
– procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului;
– pentru infanti (0 – 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;
– clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
– descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta
– pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive)
– transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme;
– conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe politiadefrontiera.ro;
– persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite);
– agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
– tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program.
– distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;
– hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii;
– pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor;
– in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica „fara bani cash” (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii;
– in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul;
– agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana;
agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare;
– in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna;
politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect;
agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;
– excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local.
– este posibil ca excursiile optionale organizate de partener sa nu presupuna prezenta unui ghid sau insotitor roman; in aceasta situatie, limba de comunicare va fi engleza;
– acest program nu are un grad ridicat de dificultate si nu are interdictii pentru persoanele cu mobilitate redusa;
in situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului;
– prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.

NU SUNT INCLUSE:

asigurarea medicala de calatorie (optionala, recomandata);
asigurarea storno (optionala), se incheie odata cu contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice, in pachet cu asigurarea medicala de calatorie;
excursiile optionale.
CHARTER ALANYA
Zbor direct in fiecare zi de marti in perioada 09.06 – 15.09.2020, compania CORENDON

0 comentarii.

Comentariu